2013年1月9日 星期三

係lift 入面食煙嘅死硬派band仔



哦…原來有尐死硬派嘅band仔係要係lift 入面食煙先得嘅,乜你唔知lift 入面係嚴禁吸煙家咩?嗱,呢尐唔係我潛規則呀,香港法例唻家,咦…今次冇屈你架,有人證,上次塞匙孔就話冇啫 … 品德家教呢,我知唔係人人有,但咁嘅人夾band ,真係令到好多人對band 友好反感的。我同我朋友都唔食煙的 , 妳諗下lift 入面有人食煙係乜感覺?自己身為band友更要以身作則 , 香港band友成日比人話係不良份子 , 就係多得呢尐害群之馬 !!

咁我唯有業主反映下啦,話哂係 度成十年,都唔想呢度變到咁污煙障氣嘅…今次好講道理架,唔會又塞我匙孔吖麻,唔係影到你玉照就唔好啦。尐盲目維護自己人嘅會唔會覺得有其他人時係lift 內吸煙係有道理嘅呢?





沒有留言:

張貼留言