2011年9月18日 星期日

小香港音樂


好的音樂在本土的確是很難發展,這是結構性問題,這裏大部分的人長年比電視台電台的產品音樂洗腦,根本失去了欣賞音樂的品味與耐心,大量"文盲"(文化盲),今人無奈,但大家玩自己喜愛的音樂,唔好計算如何去"紅",玩好音樂必有知音,用努力耐力去教育那些"文盲"吧,唔好隊隊想做"meat時他",多d唔同類形、方向嘅音樂先精釆嘛。

話時話唔明點解依家d搞show 嘅好多都學d主流公司咁,揾唻揾去玩show嘅都係自己友果幾隊,香港有咁多唔同類形嘅band乜冇選擇咩?定係覺得得自己frd果幾隊先玩得最好?"推廣音樂"變成"名詞"唔係"動詞"?定係自己友嘅先值得推廣?定係如某d朋友講搞band show 的經理人化,同主要其實想"圍威喂"推大個牌頭而已?真係唔知咁多囉(咁會唔會又得罪人呢?嘻嘻) ...突然好懷念香港八‧九+年代的獨立好時光......

香港人做甚麽也非常的小香港 .


沒有留言:

張貼留言